Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 11:14 Publikacja: 19.04.2023 12:42
Blokowanie współdzielenia kont to nie jedyny radykalny ruch ze strony platformy. Netflix zdecydował również o odcięciu własnych korzeni
Foto: Adobe Stock
Wbrew zapowiedziom Netflix nie zablokował popularnego współdzielenia kont w I kwartale tego roku, co nie oznacza, iż porzucił ów pomysł. Zakaz ten zamierza teraz wyegzekwować od użytkowników jeszcze w II kwartale. Firma wprowadzi w wielu krajach, w tym w Polsce, narzędzie, które ma blokować używanie tego samego konta do serwisu osobom, które nie mieszkają pod tym samym adresem. Platforma liczy, iż w konsekwencji już w III kwartale br. zanotuje przyrost abonentów i wzrost przychodów. Wiele osób w mediach społecznościowych zapowiada jednak, że po wdrożeniu nowej polityki porzuci ten serwis streamingowy. Czy tak będzie faktycznie? Nie jest to wykluczone. Netflix – podczas konferencji wynikowej za I kwartał, gdy ogłaszał przychody (8,16 mld dol.) tylko nieznacznie niższe od oczekiwań analityków – przyznał, że liczy się z takim scenariuszem. „Widzimy na każdym rynku, na którym ogłaszamy koniec współdzielenia kont, reakcję w postaci rezygnacji. Jednocześnie, gdy osoby współdzielące konta zaczną aktywować swoje własne konta, nastąpi oczekiwany wzrost” – przekonuje koncern.
Kosmiczne plany Stanów Zjednoczonych i wycena motoryzacyjnego giganta z USA – to one jak na razie najmocniej uci...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rosyjska agencja kosmiczna ogłosiła ambitny plan dotyczący lotów na Czerwoną Planetę. Roskosmos chce zbudować ra...
Gigantyczny system obrony antyrakietowej ma chronić terytorium USA i jest niezwykłym wyzwaniem technologicznym....
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas