Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 12:13 Publikacja: 07.08.2024 10:35
Elon Musk znajduje się na wojennej ścieżce z reklamodawcami
Foto: Bloomberg
Zdaniem Elona Muska, właściciela Tesli, SpaceX czy platformy X (dawny Twitter) wpływowa grupa branży reklamowej porozumiała się w celu zbiorowego wstrzymania miliardów dolarów, dotąd trafiających na reklamy na Twitterze. Grupa ta obawiała się, że platforma odstąpi od standardów bezpieczeństwa po przejęciu przez miliardera pod koniec 2022 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nvidia rzuca koło ratunkowe Intelowi, inwestując 5 mld dol. To strategiczne posunięcie, które może na zawsze zmi...
Już w 2028 roku na Księżycu ma ruszyć wydobycie helu-3 – gazu, który może przyspieszyć rozwój komputerów kwantow...
Huawei chwali się „najpotężniejszym na świecie” klastrem chipów AI, podczas gdy Nvidia mierzy się z rosnącymi pr...
AI miała zastąpić ludzi i obniżyć koszty. Tymczasem statystyki są zatrważające: ponad 80 proc. projektów sztuczn...
Regulator internetu w Chinach wprowadził zakaz kupowania chipów Nvidii przez największe firmy technologiczne, w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas