Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 13:45 Publikacja: 07.08.2024 10:35
Elon Musk znajduje się na wojennej ścieżce z reklamodawcami
Foto: Bloomberg
Zdaniem Elona Muska, właściciela Tesli, SpaceX czy platformy X (dawny Twitter) wpływowa grupa branży reklamowej porozumiała się w celu zbiorowego wstrzymania miliardów dolarów, dotąd trafiających na reklamy na Twitterze. Grupa ta obawiała się, że platforma odstąpi od standardów bezpieczeństwa po przejęciu przez miliardera pod koniec 2022 r.
Szef Amazona Andy Jassy ostrzega, że liczba biurowych etatów spadnie. „Potrzebujemy mniej ludzi w niektórych rol...
Synowie prezydenta Donalda Trumpa wchodzą na rynek telefonii komórkowej i zapowiadają rywalizację z obecnymi ope...
Nowa usługa autonomicznych taksówek ma odwrócić spadkowy trend Tesli i zrewolucjonizować transport miejski. Rywa...
Producent kultowej lalki Barbie, firma Mattel, ogłosił przełomową współpracę z OpenAI – twórcą ChatGPT. Celem pa...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zirytowany postępem prac nad projektem Llama 4, szef Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, Mark Zuckerberg p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas