Aktualizacja: 02.04.2025 04:19 Publikacja: 07.08.2024 10:35
Elon Musk znajduje się na wojennej ścieżce z reklamodawcami
Foto: Bloomberg
Zdaniem Elona Muska, właściciela Tesli, SpaceX czy platformy X (dawny Twitter) wpływowa grupa branży reklamowej porozumiała się w celu zbiorowego wstrzymania miliardów dolarów, dotąd trafiających na reklamy na Twitterze. Grupa ta obawiała się, że platforma odstąpi od standardów bezpieczeństwa po przejęciu przez miliardera pod koniec 2022 r.
W jednej z największych rund inwestycyjnych w historii OpenAI, właściciela ChatGPT, wyceniono na 300 mld dol. Al...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Nie Rosja, Ukraina czy Stany Zjednoczone i Chiny, ale dwa znacznie mniejsze państwa znalazły się na szycie listy...
Analitycy przyjrzeli się popularnym modelom generatywnej sztucznej inteligencji i sprawdzili, jak wiele danych p...
Naddźwiękowy odrzutowiec C949 ma latać z prędkością ponad 2 tys. km/h przy o połowę większym zasięgu niż Concord...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Za dwie dekady wartość rynku latających pojazdów będzie dwa razy większa niż tradycyjnych aut elektrycznych - za...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas