Polskie firmy sypną grami jeszcze wiosną

Do blisko 2,2 mld zł urośnie w tym roku polski rynek gier. Ich twórcy deklarują, że nie spoczną na laurach. W drodze kolejne tytuły.

Publikacja: 25.04.2019 22:35

Layers of Fear 2

Layers of Fear 2

Foto: Layers of Fear 2

Statystyczny Polak wydał w zeszłym roku na gry przeszło 58 dol., czyli ponad 220 zł. Cały rynek miał wartość około 2 mld zł – szacuje firma analityczna Newzoo. W tym roku może urosnąć o 6 proc.

Najbliższe tygodnie zapowiada się dla branży bardzo ciekawie. W czerwcu podczas targów branżowych w Los Angeles CD Projekt prawdopodobnie poda termin premiery „Cyberpunka”. W międzyczasie na rynek trafią nowe gry od mniejszych studiów. Spieszą się, żeby zdążyć przed wakacyjnym marazmem.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10