Gry polską przepustką do globalnej elity

Świetny debiut spółki BoomBit potwierdza, że branża ta jest fenomenem naszej gospodarki. Jednak do tego, abyśmy mieli więcej firm technologicznych na miarę CD Projektu i Asseco, droga daleka.

Publikacja: 14.05.2019 21:20

Przyszłością branży gamingowej jest wirtualna rzeczywistość

Przyszłością branży gamingowej jest wirtualna rzeczywistość

Foto: Bloomberg

Wtorkowy debiutant BoomBit, był tego dnia liderem wzrostu na warszawskiej giełdzie. To dobrze rokuje kolejnym firmom, które rozważają wejście na GPW. Jest też sygnałem, że inwestorzy nadal z dużym optymizmem patrzą na sektor gier wideo, mimo że notowania takich spółek, jak CD Projekt, PlayWay czy Ten Square Games, poruszają się już od dłuższego czasu w mocnym trendzie wzrostowym.

CZYTAJ TAKŻE: Gry kupujemy już online, a nie na nośnikach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?