Gry polską przepustką do globalnej elity

Świetny debiut spółki BoomBit potwierdza, że branża ta jest fenomenem naszej gospodarki. Jednak do tego, abyśmy mieli więcej firm technologicznych na miarę CD Projektu i Asseco, droga daleka.

Publikacja: 14.05.2019 21:20

Przyszłością branży gamingowej jest wirtualna rzeczywistość

Przyszłością branży gamingowej jest wirtualna rzeczywistość

Foto: Bloomberg

Wtorkowy debiutant BoomBit, był tego dnia liderem wzrostu na warszawskiej giełdzie. To dobrze rokuje kolejnym firmom, które rozważają wejście na GPW. Jest też sygnałem, że inwestorzy nadal z dużym optymizmem patrzą na sektor gier wideo, mimo że notowania takich spółek, jak CD Projekt, PlayWay czy Ten Square Games, poruszają się już od dłuższego czasu w mocnym trendzie wzrostowym.

CZYTAJ TAKŻE: Gry kupujemy już online, a nie na nośnikach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami