Prezes CI Games sprzedał pakiet akcji. Nie wierzy w sukces nowej gry?

22 listopada na rynek trafi czwarta część znanej serii autorstwa polskiej firmy CI Games. Czy kolejny „Sniper” okaże się sukcesem?

Publikacja: 30.10.2019 21:24

Marek Tymiński, główny akcjonariusz CI Games

Marek Tymiński, główny akcjonariusz CI Games

Foto: Marek Tymiński, główny akcjonariusz CI Games

Fani gier oraz inwestorzy z niepokojem przyjęli informację o sprzedaży przez wiodącego akcjonariusza i prezesa CI Games Marka Tymińskiego znaczącego pakietu akcji. Część osób odebrała to jako wyraz braku wiary w sukces nowej gry. Prezes przekonuje, że wcale tak nie jest.

– Mocno wierzę w „Sniper Ghost Warrior Contracts”. Ostatnia transakcja została zainicjowana przez inwestora, który był zainteresowany nawet większą ilością akcji – podkreśla Marek Tymiński. Dodaje, że wciąż posiada ponad 32,5 proc. akcji, co jest jednym z największych pakietów właścicielskich w spółkach w krajowej branży gier wideo.

CZYTAJ TAKŻE: Wiemy, kiedy wystrzeli „Sniper”

Czwarta część „Snajpera” zadebiutuje na rynku 22 listopada. Kilka dni temu firma zaprezentowała nowy zwiastun i uruchomiła cyfrową przedsprzedaż. Deklaruje, że wszystko idzie zgodnie z planem.

Z drugiej strony gracze oraz inwestorzy pamiętają premierę trzeciej części snajperskiej serii w 2017 r. – okazała się porażką (m.in. z uwagi na błędy techniczne) i sprawiła, że notowania akcji CI Games na giełdzie bardzo mocno spadły. Firma deklaruje, że wyciągnęła wnioski z trzeciej części i w czwartej podobnych błędów już nie będzie.

CZYTAJ TAKŻE: CI Games trafione przez fiskusa

Gry CI Games ze snajperskiej serii sprzedały się do tej pory w ponad 7 mln egzemplarzy na całym świecie.

Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10