Muzyka wesprze polskie produkcje w Chinach

Krajowe firmy z branży gier ostrzą sobie zęby na olbrzymi rynek chiński. Tylko że to rynek ekstremalnie trudny i niewielu udaje się tam zaistnieć.

Publikacja: 25.06.2019 12:55

Muzyka wesprze polskie produkcje w Chinach

Foto: cyfrowa.rp.pl

W Szanghaju podczas największych chińskich targów gamingowych zabrzmi muzyka z polskich gier. Wydarzenie ma promować produkcje znad Wisły w Państwie Środka.

Fani gier w Chinach usłyszą muzykę z rodzimych produkcji, takich jak stworzony przez giełdowy CD Projekt „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, wypuszczona przez inną giełdową spółkę 11 bit studios gra „Frostpunk”, a także innych tytułów: „Ancestors: Legacy”, „Driftland: The Magic Revival”, „My Brother Rabbit” czy „The Vanishing of Ethan Carter”.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?