Muzyka wesprze polskie produkcje w Chinach

Krajowe firmy z branży gier ostrzą sobie zęby na olbrzymi rynek chiński. Tylko że to rynek ekstremalnie trudny i niewielu udaje się tam zaistnieć.

Publikacja: 25.06.2019 12:55

Muzyka wesprze polskie produkcje w Chinach

Foto: cyfrowa.rp.pl

W Szanghaju podczas największych chińskich targów gamingowych zabrzmi muzyka z polskich gier. Wydarzenie ma promować produkcje znad Wisły w Państwie Środka.

Fani gier w Chinach usłyszą muzykę z rodzimych produkcji, takich jak stworzony przez giełdowy CD Projekt „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, wypuszczona przez inną giełdową spółkę 11 bit studios gra „Frostpunk”, a także innych tytułów: „Ancestors: Legacy”, „Driftland: The Magic Revival”, „My Brother Rabbit” czy „The Vanishing of Ethan Carter”.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia