Gry polską przepustką do globalnej elity

Świetny debiut spółki BoomBit potwierdza, że branża ta jest fenomenem naszej gospodarki. Jednak do tego, abyśmy mieli więcej firm technologicznych na miarę CD Projektu i Asseco, droga daleka.

Publikacja: 14.05.2019 21:20

Przyszłością branży gamingowej jest wirtualna rzeczywistość

Przyszłością branży gamingowej jest wirtualna rzeczywistość

Foto: Bloomberg

Wtorkowy debiutant BoomBit, był tego dnia liderem wzrostu na warszawskiej giełdzie. To dobrze rokuje kolejnym firmom, które rozważają wejście na GPW. Jest też sygnałem, że inwestorzy nadal z dużym optymizmem patrzą na sektor gier wideo, mimo że notowania takich spółek, jak CD Projekt, PlayWay czy Ten Square Games, poruszają się już od dłuższego czasu w mocnym trendzie wzrostowym.

CZYTAJ TAKŻE: Gry kupujemy już online, a nie na nośnikach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont