Aktualizacja: 09.05.2025 08:38 Publikacja: 30.09.2018 16:31
Foto: cyfrowa.rp.pl
Milion aplikacji, jakimi dziś na co dzień posługuje się użytkownik smartfona czy komputera, zrewolucjonizował spojrzenie na rynek produkcji i sprzedaży. – Cyfryzacja zaczęła się od rynku konsumentów i dziś to trend na rynku konsumenckim wymusza zmiany w przemyśle, a nie odwrotnie. Liczy się user experience – mówi Kornel Marchlewski, wiceprezes ds. finansowych spółki Atlas.
O zaletach i wadach, a także wyzwaniach, jakie czekają ludzi, świat i firmy w czasach wszechogarniającej cyfryzacji rozmawiali w Katowicach menedżerowie znanych firm i naukowcy podczas panelu „Cyfryzacja, która się opłaca – jak przygotować przedsiębiorstwo do czwartej rewolucji?” w ramach Nowego Przemysłu Expo w Katowicach.
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Dziś w Watykanie rozpoczyna się konklawe. W najbliższych godzinach lub dniach kardynałowie zdecydują, kto zostan...
Transformacja energetyczna podąża w kierunku rozproszonych źródeł energii, które jako rozwiązania nowe i zaawans...
W poniedziałek zaczęły się matury – pierwszy z egzaminów, z języka polskiego, ruszył o godz. 9. Niektóre hasła s...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas