Konsument jest motorem cyfryzacji

Boty zamiast ludzi w call center czy lodówki, które informują o dacie ważności produktów – to już teraźniejszość. Cyfrowa przyszłość? Nie ma granic.

Publikacja: 30.09.2018 16:31

Konsument jest motorem cyfryzacji

Foto: cyfrowa.rp.pl

Milion aplikacji, jakimi dziś na co dzień posługuje się użytkownik smartfona czy komputera, zrewolucjonizował spojrzenie na rynek produkcji i sprzedaży. – Cyfryzacja zaczęła się od rynku konsumentów i dziś to trend na rynku konsumenckim wymusza zmiany w przemyśle, a nie odwrotnie. Liczy się user experience – mówi Kornel Marchlewski, wiceprezes ds. finansowych spółki Atlas.

O zaletach i wadach, a także wyzwaniach, jakie czekają ludzi, świat i firmy w czasach wszechogarniającej cyfryzacji rozmawiali w Katowicach menedżerowie znanych firm i naukowcy podczas panelu „Cyfryzacja, która się opłaca – jak przygotować przedsiębiorstwo do czwartej rewolucji?” w ramach Nowego Przemysłu Expo w Katowicach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

IT
ING Hubs Poland ląduje w centrum Warszawy
IT
Problemy z inwigilacją w Rosji. Niespodziewany efekt sankcji
IT
Przyznali się do uderzenia w platformę X. „Uciszanie" Elona Muska?
IT
X padł. Elon Musk twierdzi, że to zmasowany atak hakerski
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
IT
Na widelcu USA. Nasze dane coraz szerszą rzeką płyną za ocean
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń