Reklama
Rozwiń
Reklama

Podpis elektroniczny w chmurze wchodzi do służby zdrowia

Digitalizacja sektora ochrony zdrowia rodzi wiele szans dla prywatnych dostawców usług informatycznych. Coraz mocniej na tym rynku rozpycha się grupa Asseco.

Publikacja: 04.03.2019 21:24

Podpis elektroniczny w chmurze wchodzi do służby zdrowia

Foto: Adobe Stock

Sieć klinik rehabilitacyjnych i domów opieki Orpea Polska zdecydowała się na zakup 500 kwalifikowanych podpisów elektronicznych w chmurze. Zostały udostępnione w ramach działającego oprogramowania Asseco. To największe w Polsce wdrożenie podpisu w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa) dla jednostki ochrony zdrowia. Asseco poinformuje o nim szerzej we wtorek.

Podpis elektroniczny w chmurze jest wykorzystywany do uwierzytelniania dokumentacji medycznej, zleceń badań czy też do podpisywania dokumentów finansowych, kadrowych oraz innych cywilnoprawnych. Artur Miękina, dyrektor sprzedaży projektów kluczowych Asseco Data Systems, podkreśla, że wdrożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w placówce medycznej pozwala na całkowite wyeliminowanie papierowego obiegu dokumentów – zarówno wewnątrz, jak i w relacjach z podmiotami zewnętrznymi.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
IT
Kiedy przysługuje dzień wolny za 1 listopada?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama