Reklama
Rozwiń
Reklama

Algorytmy pomogą w rekrutacji pracowników IT

Firma inhire.io wprowadza algorytm pozwalający na dopasowanie oferty do oczekiwań finansowych kandydata bez ujawniania widełek płacowych organizacji.

Publikacja: 28.01.2021 00:01

Algorytmy pomogą w rekrutacji pracowników IT

Foto: Shutterstock

Nowo opracowany algorytm umożliwia docieranie z ogłoszeniami do kandydatów, którzy odpowiadają poszukiwanemu profilowi pracownika pod względem doświadczenia, umiejętności oraz oczekiwań finansowych, ale bez ich ujawniania ze strony pracodawcy. Projekt został zgłoszony do Europejskiego Urzędu Patentowego.

Działy HR w branży IT od wielu lat borykają się z problemem jawności wynagrodzeń. Wielu pracodawców nie może ujawnić widełek płacowych w ofertach pracy. Wysokość wynagrodzeń  to z kolei dla kandydatów kluczowy warunek, który decyduje o złożeniu aplikacji. Brak danych o wysokości pensji znacznie utrudnia dotarcie do grupy docelowej, wydłuża proces rekrutacji i podnosi jego koszty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Koniec z centrami danych na Ziemi? Google chce umieścić AI w kosmosie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Reklama
Reklama