Aktualizacja: 09.05.2025 13:37 Publikacja: 19.05.2020 08:40
Foto: cyfrowa.rp.pl
Materiał powstał we współpracy z Hicron
Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Dziś w Watykanie rozpoczyna się konklawe. W najbliższych godzinach lub dniach kardynałowie zdecydują, kto zostan...
Transformacja energetyczna podąża w kierunku rozproszonych źródeł energii, które jako rozwiązania nowe i zaawans...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas