Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 19:46 Publikacja: 19.05.2020 08:40
Foto: cyfrowa.rp.pl
Materiał powstał we współpracy z Hicron
Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.
Dzień Dziecka wypada w najbliższą niedzielę 1 czerwca. Większość rodziców już od dłuższego czasu planuje, jak sp...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Kontrowersyjne zachowanie Karola Nawrockiego podczas transmitowanej przez telewizje debaty prezydenckiej, gdy na...
W 2025 roku globalne wydatki w sektorze IT przekroczą 5,6 biliona dolarów. To wzrost o 9,8 proc. w stosunku do p...
Polska jest spóźniona z przyjęciem unijnych regulacji NIS2 i 5G Toolbox dotyczących cyberbezpieczeństwa. Zdaniem...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzień Matki to święto obchodzone na całym świecie w różnych terminach. W Polsce przypada zawsze 26 maja. Zarówno...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas