Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 17:23 Publikacja: 19.05.2020 08:40
Foto: cyfrowa.rp.pl
Materiał powstał we współpracy z Hicron
Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Na pierwszym miejscu wśród najszybciej zyskujących na popularności haseł w wyszukiwarce Google w naszym kraju w...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Powstało narzędzie, w którym każdy może zweryfikować, jak mocno jego zawód jest podatny na działanie systemów AI...
Chociaż do wypłaty czternastej emerytury zostało jeszcze trochę czasu, już teraz budzi ona bardzo duże zainteres...
Czy można zaufać botom? Ryzyko rośnie, nie tylko z uwagi na tzw. halucynacje AI, ale też możliwość przejęcia kon...
Konflikt zbrojny między Izraelem a Iranem budzi obawy świata i jest tematem gorących międzynarodowych dyskusji d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas