Aktualizacja: 19.05.2025 03:49 Publikacja: 19.05.2020 08:40
Foto: cyfrowa.rp.pl
Materiał powstał we współpracy z Hicron
Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.
Cisza wyborcza dopiero w sobotę, więc warto sprawdzić, o których kandydatach na urząd prezydenta rodzimi interna...
Globalne spowolnienie na rynku pracy w IT mniej dotknęło stolicę Polski, która wyrasta na jedno z kluczowych cen...
Przeanalizowaliśmy jakie hasła Polacy wpisywali do wyszukiwarek internetowych w trakcie trwającej cztery godziny...
W internecie pojawiły się informacje, jakoby Państwowa Komisja Wyborcza ogłosiła nową datę wyborów. To dezinform...
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas