Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

Skrócenie czasu realizacji zleceń serwisowych, zwiększenie jakości i rentowności na każdym etapie realizowanej usługi można osiągnąć dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań FSM.

Publikacja: 19.05.2020 08:40

Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Materiał powstał we współpracy z Hicron

Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

IT
Awans w świecie nowych technologii
IT
Jarosław Mikos został prezesem Comarchu
IT
Małe i średnie firmy mają do odrobienia lekcję z AI. Polska w ogonie Europy
IT
Uwaga na gumowe uszy big techów. Smartfon podsłuchuje rozmowy i podrzuca reklamę
IT
Rosja zakłóci wybory prezydenckie w Polsce? Ma nową broń