Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

Skrócenie czasu realizacji zleceń serwisowych, zwiększenie jakości i rentowności na każdym etapie realizowanej usługi można osiągnąć dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań FSM.

Publikacja: 19.05.2020 08:40

Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Materiał powstał we współpracy z Hicron

Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

IT
Uwaga na gumowe uszy big techów. Smartfon podsłuchuje rozmowy i podrzuca reklamę
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
IT
Rosja zakłóci wybory prezydenckie w Polsce? Ma nową broń
IT
Jest potwierdzenie potężnego ataku hakerskiego na polską firmę. Czy dane są bezpieczne?
IT
Polska objęta restrykcjami. USA ograniczą eksport najnowszych chipów
IT
Powrót bonanzy informatyków? Tyle mogą zarobić pracownicy IT