Większy ekran to większe emocje

Publikacja: 11.06.2021 15:27

Większy ekran to większe emocje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Emocje to integralny element sportu. A duża dynamika obrazu, wierne odwzorowanie kolorów i szczegółów czy przestrzenny dźwięk to elementy, które pozwalają kibicom przenieść się w sam środek akcji. Według prognozy firmy Samsung, 1 na 5 Polaków kupujących telewizor, wybierze w tym roku ekran 65 cali lub większy. Dzięki telewizorom Samsung Neo QLED, fani wejdą na nowy poziom wrażeń.

Coraz doskonalszy obraz w telewizorach sprawia, że widzowie chętniej sięgają po większe ekrany, mające 65 i więcej cali. Jeszcze w 2019 roku według danych firmy Samsung w Polsce telewizory o przekątnej 65 cali stanowiły ok. 10 proc. sprzedaży, a już w 2020 r. – prawie 16 proc. Ten trend się utrzymuje i według prognoz w 2021 r. będzie to już ponad 20 proc. Z kolei udział firmy Samsung w rynku telewizorów 65 cali i większych przekracza 40 proc. i także rośnie z roku na rok.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Sponsorowane
Centra usług wspólnych mogą być centrami innowacji
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Sponsorowane
Jak powinno wyglądać wdrożenie systemu ERP w dużym przedsiębiorstwie?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy