DocPlanner to serwis służący do umawiania wizyt lekarskich i oceniania lekarzy przez internet. Jak wynika z najnowszych danych Dealroom, polski startup wraz z 70 innymi światowymi startupami dołączył w br. do grona globalnych jednorożców.
Startup Mariusza Gralewskiego, który wcześnie współtworzył popularny serwis dla profesjonalistów GoldenLine, od kilku lat rósł jak na drożdżach. Przełomowym momentem dla firmy, która powstała dziewięć lat temu, był rok 2016. Kupiła wtedy rywala – hiszpańską Doctoralię. Ten trzeci na globalnym rynku gracz dał polskiej spółce dostęp do rynków w Brazylii, Meksyku, Hiszpanii, Argentynie i Chile. Kolejny milowy krok nastąpił w 2019 r., gdy DocPlanner zdobył od inwestorów 80 mln euro finansowania. Już wówczas wrażenie robił fakt, że DocPlanner od startu biznesu pozyskał łącznie ponad 130 mln euro kapitału. Dzięki potężnemu wsparciu startup był w stanie dokonać kolejnych akwizycji – przejął TuoTempo (włoski producent oprogramowania dla placówek medycznych i szpitali).