Aktualizacja: 14.05.2025 09:33 Publikacja: 23.08.2019 11:49
Prezydent Donald Trump w rozmowie z szefem pilotów testowych Lockheed Martin Alanem Normanem (w środku)
Foto: Bloomberg
Koncepcja na tworzenie maszyn mogących prowadzić istniejące już pojazdy wydaje się być bardziej sensowną od pomysłu tworzenia coraz to nowych pojazdów autonomicznych, które trzeba projektować od początku. Wizja wsadzenia robota z “prawem jazdy” do samolotu, czołgu czy kombajna znacząco oszczędza czas i pieniądze potrzebne na zbudowanie nowych autonomicznych maszyn.
CZYTAJ TAKŻE: Samoloty przyszłości będą w locie zmieniały kształt
Tańsze bilety i większy komfort. Zamiast „rur ze skrzydłami”, konstrukcji od 100 lat stanowiącej podstawę lotnic...
Technologia, powszechnie kojarzona z siedzącym trybem życia, zachęca do aktywności – dowodzą polscy naukowcy.
Może być podczepiony pod śmigłowiec lub zrzucony z samolotu, jeździć po trudnym terenie, a np. pod ostrzałem por...
Sztuczna inteligencja sięga do zawodów, które wydawały się być bezpieczne w trwającej rewolucji AI. Wiele wskazu...
Handel internetowy czeka kolejna rewolucja. Testowane są systemy autonomiczne, które będą samodzielnie kupować o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas