Aktualizacja: 15.05.2025 12:01 Publikacja: 20.01.2020 21:48
Połowa respondentów wierzy, że 5G osłabi pozycję smartfonów
Foto: bloomberg
ConsumerLab to założona w przez Ericssona komórka, która bada konsumentów od 1995 r. Jej głównym zadaniem pozostaje przeprowadzanie pogłębionych wywiadów i zbieranie niezbędnych dla firmy danych. W związku z intensywnymi działaniami na rzecz rozwoju sieci 5G korporacja postanowiła zbadać, jak na kilku rynkach zareagowano na nowy standard łączności, a wyniki badania przedstawiono w raporcie, w którym pojawia się kilka ciekawych wniosków.
Pierwszym z bardziej zaskakujących wniosków jest to, że połowa tzw. early adopters (początkowych użytkowników) była w stanie zapłacić aż o 32 proc. więcej za plan taryfowy premium, który zakładałby łączność 5G. Mediana takich taryf była globalnie wyższa o 20 proc. W Korei Południowej różnica z dotychczasowymi taryfami była najmniejsza i wynosiła 10 proc. Największa była w ZEA i Argentynie, gdzie wynosiła 35 proc.
Zajęcia z zastosowania AI w biznesie biły rekordy popularności. Pokazały, że również w sektorze MSP jest otwarto...
To drewno jest odporne na ogień, wodę i szkodniki oraz dziesięciokrotnie twardsze od stali. Amerykańska firma mo...
Tańsze bilety i większy komfort. Zamiast „rur ze skrzydłami”, konstrukcji od 100 lat stanowiącej podstawę lotnic...
Technologia, powszechnie kojarzona z siedzącym trybem życia, zachęca do aktywności – dowodzą polscy naukowcy.
Może być podczepiony pod śmigłowiec lub zrzucony z samolotu, jeździć po trudnym terenie, a np. pod ostrzałem por...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas