Aktualizacja: 19.04.2025 16:34 Publikacja: 20.01.2020 21:48
Połowa respondentów wierzy, że 5G osłabi pozycję smartfonów
Foto: bloomberg
ConsumerLab to założona w przez Ericssona komórka, która bada konsumentów od 1995 r. Jej głównym zadaniem pozostaje przeprowadzanie pogłębionych wywiadów i zbieranie niezbędnych dla firmy danych. W związku z intensywnymi działaniami na rzecz rozwoju sieci 5G korporacja postanowiła zbadać, jak na kilku rynkach zareagowano na nowy standard łączności, a wyniki badania przedstawiono w raporcie, w którym pojawia się kilka ciekawych wniosków.
Pierwszym z bardziej zaskakujących wniosków jest to, że połowa tzw. early adopters (początkowych użytkowników) była w stanie zapłacić aż o 32 proc. więcej za plan taryfowy premium, który zakładałby łączność 5G. Mediana takich taryf była globalnie wyższa o 20 proc. W Korei Południowej różnica z dotychczasowymi taryfami była najmniejsza i wynosiła 10 proc. Największa była w ZEA i Argentynie, gdzie wynosiła 35 proc.
Ten wyścig wzbudził na świecie ogromne zainteresowanie. W pekińskim półmaratonie roboty rywalizowały z ludźmi. A...
Najwyższy rangą urzędnik naukowy administracji Trumpa twierdził, że Stany Zjednoczone posiadają technologie, któ...
W perspektywie najbliższych pięciu lat niemal co trzeci z obecnych zawodów może zostać zastąpiony przez algorytm...
Australijska firma Q-CTRL zademonstrowała i z powodzeniem przetestowała system nawigacji kwantowej „Ironstone Op...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na początku kwietnia obie marki technologiczne otworzyły w Warszawie swój pierwszy w Polsce i drugi w Europie sh...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas