Polski Livechat mocno rozpycha się za granicą

Rynek komunikatorów i wirtualnych asystentów notuje potężne zwyżki. Nowe technologie zwiększają efektywność biznesu i obniżają koszty. Korzysta na tym Livechat.

Publikacja: 02.01.2019 19:08

Polski Livechat mocno rozpycha się za granicą

Foto: cyfrowa.rp.pl

Jednym z kluczowych twórców komunikatów dla biznesu jest rodzimy Livechat, który mocno rozpycha się na zagranicznych rynkach. Większość sprzedaży osiąga w USA i Wielkiej Brytanii. Na koniec 2018 r. miał ponad 26 tys. klientów, a w samym grudniu przybyło ich ponad stu. Czy to dużo? Z jednej strony tempo rozwoju biznesu Livechatu jest szybkie, ale z drugiej do zakładanego przez zarząd tysiąca klientów miesięcznie brakuje jeszcze sporo.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Technologie
Właściciel wyszukiwarki zainwestuje w elektrownie atomowe. Pojawił się „pożeracz energii”
Technologie
„Rozmowa" z psem i kotem? Właśnie pada bariera w komunikacji
Technologie
Jest najszybszy na świecie. Może dać Chinom podwodną dominację
Technologie
To największy elektryczny pojazd na świecie. Same baterie ważą 250 ton
Technologie
Rząd chce wyciągnąć z dołka polskie innowacje. Powstała specgrupa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem