Polski Livechat mocno rozpycha się za granicą

Rynek komunikatorów i wirtualnych asystentów notuje potężne zwyżki. Nowe technologie zwiększają efektywność biznesu i obniżają koszty. Korzysta na tym Livechat.

Publikacja: 02.01.2019 19:08

Polski Livechat mocno rozpycha się za granicą

Foto: cyfrowa.rp.pl

Jednym z kluczowych twórców komunikatów dla biznesu jest rodzimy Livechat, który mocno rozpycha się na zagranicznych rynkach. Większość sprzedaży osiąga w USA i Wielkiej Brytanii. Na koniec 2018 r. miał ponad 26 tys. klientów, a w samym grudniu przybyło ich ponad stu. Czy to dużo? Z jednej strony tempo rozwoju biznesu Livechatu jest szybkie, ale z drugiej do zakładanego przez zarząd tysiąca klientów miesięcznie brakuje jeszcze sporo.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Technologie
Przełom w komputerach kwantowych. Holendrzy znaleźli sposób na błędy
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Technologie
AI zawiodła przy prognozowaniu stanu zdrowia. Zimny prysznic dla szpitali
Technologie
Start-up Google’a stworzył inteligentne szyby. Pojazdy będą jak myśliwce
Technologie
Pomorze z potencjałem dla sektora półprzewodników
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Technologie
Europa musi budować swoją niezależność
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście