Dawid Urban, znany anioł biznesu, przedsiębiorca, który w swoim portfelu ma już takie marki, jak: Samurai Labs (narzędzie walczące z cyberprzemocą, w które zainwestował też Robert Lewandowski), Take & Go (sklep przyszłości, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą aplikacji mobilnej bez kasjera) czy LESS_ (apka łącząca możliwość handlowania ubraniami z drugiej ręki z platformą społecznościową), inwestuje w kolejny projekt. Tym razem na celownik wziął Flairs.ai. To oparta na sztucznej inteligencji technologia, dzięki której pracodawca w realny i skuteczny sposób może zadbać o poziom satysfakcji swojego zespołu.
Dane z komunikatorów pod lupą pracodawcy
Wyniki tegorocznego raportu Deloitte o trendach w HR nie pozostawiają złudzeń – pracodawcy, którzy chcą mieć zmotywowany, zgrany i zadowolony zespół, muszą na niego zapracować. Nie sposób jednak ocenić efektywności działań bez zwrotnej informacji, która będzie odzwierciedlała rzeczywiste (a nie deklarowane) nastroje pracowników. A rozwiązanie problemów HR-owca oferuje poznański startup.
Czytaj także: Zegarek Amazona oceni nasz nastrój. I to wykorzysta
Flairs.ai to platforma online, dzięki której pracodawca w realny i skuteczny sposób może zadbać o poziom satysfakcji swojego zespołu. Technologia ta, oparta na sztucznej inteligencji (AI), rozpoznaje nastroje poszczególnych pracowników.
Jak? Dzięki szczegółowej analizie ich interakcji na firmowych komunikatorach. Zebrane w ten sposób dane przesyła do pracodawcy, który dzięki temu ma możliwość adaptowania zespołu według podanych informacji.