Nowoczesny ekran może zwiększyć sprzedaż

Digital signage to nie tylko wyświetlanie treści, ale też wchodzenie w interakcję z otoczeniem, zbieranie danych i wpływanie na decyzje zakupowe konsumentów.

Publikacja: 06.05.2019 11:52

Technologia niebieskiej kropki kwantowej będzie miała zastosowanie m.in. w produkcji wyświetlaczy

Technologia niebieskiej kropki kwantowej będzie miała zastosowanie m.in. w produkcji wyświetlaczy

Foto: Samsung mat. pras.

Profesjonalne wyświetlanie treści – reklam i informacji – na monitorach LCD i LED to najnowszy i wyjątkowo skuteczny sposób komunikacji z klientem. Jak pokazują badania Kantar TNS i Samsunga, ekrany tzw. digital signage mogą wpływać na zmianę decyzji zakupowych nawet przez co drugiego klienta. Ale to także sprawne narzędzie do zarządzania treścią. – Wyświetlacz taki może bezawaryjnie pracować w trybie ciągłym przez pięć lat, a prezentowane na nim treści są widoczne nawet w słońcu. Gwarantuje on idealne odwzorowanie barw, co dla wielu reklamodawców jest bardzo istotne – tłumaczy Wojciech Zaskórski, Enterprise Business Director w Samsung Electronics Polska.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Technologie
Właściciel wyszukiwarki zainwestuje w elektrownie atomowe. Pojawił się „pożeracz energii”
Technologie
„Rozmowa" z psem i kotem? Właśnie pada bariera w komunikacji
Technologie
Jest najszybszy na świecie. Może dać Chinom podwodną dominację
Technologie
To największy elektryczny pojazd na świecie. Same baterie ważą 250 ton
Technologie
Rząd chce wyciągnąć z dołka polskie innowacje. Powstała specgrupa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem