Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie domy nie są smart. Co warto zainstalować?

Tylko 3,9 proc. klientów spróbowało podłączyć do internetu sprzęt AGD, termostat czy system bezpieczeństwa. To słaby wynik w UE, ale zainteresowanie takimi rozwiązaniami rośnie dwucyfrowo.

Publikacja: 26.01.2020 20:06

Polskie domy nie są smart. Co warto zainstalować?

Foto: Bloomberg

Z danych Eurostatu wynika, że zainteresowanie konsumentów technologią smart Home jest jednym z najniższych w Europie i większość państw nawet naszego regionu może pochwalić się wyższymi wskaźnikami. Nie mówiąc już o krajach skandynawskich, gdzie nawet co piąty dom korzysta już z tej technologii. Smart Home umożliwia sterowanie i zarządzanie na odległość choćby systemami centralnego ogrzewania, klimatyzacją czy oświetleniem jak i zabezpieczeniami antywłamaniowymi po sprzęt AGD. Można to robić za pośrednictwem smartfonów czy asystentów głosowych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Bot pomógł zajść w ciążę. To pierwszy taki przypadek. AI wyleczy niepłodność?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
Czy AI zastąpi obsługę klienta? Chatbot zaczął przeklinać i nazwał się bezużytecznym
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Reklama
Reklama