Reklama

Epidemia rozmnożyła voiceboty i asystentów głosowych

„Mówiące” roboty na infoliniach czy inteligentni asystenci głosowi to technologie, po które biznes sięga coraz chętniej.

Publikacja: 14.05.2020 19:00

Epidemia rozmnożyła voiceboty i asystentów głosowych

Foto: Adobe Stock

Voiceboty, chatboty, a więc syntezatory mowy sprzężone z inteligentnymi algorytmami, potrafią skutecznie zastąpić człowieka choćby w call-center. Takie rozwiązania biznes wykorzystywał dotychczas ze względu na chęć obniżenia kosztów czy jako remedium na problem z brakiem pracowników. Wobec pandemii i konieczności izolacji technologia ta staje się sposobem na zachowanie ciągłości biznesu.

Imponujące wzrosty

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
Szczepionka na raka może już istnieć. To szczepionka przeciw... COVID-19
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Technologie
Dzięki AI uczą się tylko dwie godziny dziennie. Rewolucyjne szkoły odmienią edukację?
Technologie
AI złoży za ciebie zamówienie i zapłaci. „Mr. Wonderful” zapowiada rewolucję w zakupach
Technologie
Komputery bez ekranów. Samsung i Google chcą zmienić sposób, w jaki widzimy świat
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Technologie
Sztuczna inteligencja wykrywa choroby, zanim się pojawią. Medycyna wchodzi w nową erę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama