Aktualizacja: 19.04.2025 16:34 Publikacja: 14.05.2020 19:00
Foto: Adobe Stock
Voiceboty, chatboty, a więc syntezatory mowy sprzężone z inteligentnymi algorytmami, potrafią skutecznie zastąpić człowieka choćby w call-center. Takie rozwiązania biznes wykorzystywał dotychczas ze względu na chęć obniżenia kosztów czy jako remedium na problem z brakiem pracowników. Wobec pandemii i konieczności izolacji technologia ta staje się sposobem na zachowanie ciągłości biznesu.
Ten wyścig wzbudził na świecie ogromne zainteresowanie. W pekińskim półmaratonie roboty rywalizowały z ludźmi. A...
Najwyższy rangą urzędnik naukowy administracji Trumpa twierdził, że Stany Zjednoczone posiadają technologie, któ...
W perspektywie najbliższych pięciu lat niemal co trzeci z obecnych zawodów może zostać zastąpiony przez algorytm...
Australijska firma Q-CTRL zademonstrowała i z powodzeniem przetestowała system nawigacji kwantowej „Ironstone Op...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na początku kwietnia obie marki technologiczne otworzyły w Warszawie swój pierwszy w Polsce i drugi w Europie sh...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas