Epidemia rozmnożyła voiceboty i asystentów głosowych

„Mówiące” roboty na infoliniach czy inteligentni asystenci głosowi to technologie, po które biznes sięga coraz chętniej.

Publikacja: 14.05.2020 19:00

Epidemia rozmnożyła voiceboty i asystentów głosowych

Foto: Adobe Stock

Voiceboty, chatboty, a więc syntezatory mowy sprzężone z inteligentnymi algorytmami, potrafią skutecznie zastąpić człowieka choćby w call-center. Takie rozwiązania biznes wykorzystywał dotychczas ze względu na chęć obniżenia kosztów czy jako remedium na problem z brakiem pracowników. Wobec pandemii i konieczności izolacji technologia ta staje się sposobem na zachowanie ciągłości biznesu.

Imponujące wzrosty

Pozostało jeszcze 91% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Technologie
Życie ma być łatwiejsze. Ten asystent AI sam zarezerwuje nocleg czy zrobi zakupy
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Technologie
Niezwykłe drony bojowe, które potrafią pływać, nurkować i latać. Zagrożenie dla USA
Technologie
To miał być cud medycyny. Badanie wykazało, że bardzo popularny lek może szkodzić
Technologie
Po które boty AI sięgamy najczęściej? „Król” jest jeden, ale trwa walka o podium
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Technologie
Nowe organiczne ogniwa słoneczne odpowiedzią na kosmiczne zagrożenie
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej