Aktualizacja: 19.05.2025 14:15 Publikacja: 20.01.2020 17:51
Zespół STX Next ma za pośrednictwem rozwiązań AI uniemożliwić grę nieletnim.
Foto: Shutterstock
Do 2021 r. rynek sztucznej inteligencji służącej do oceny stanu emocjonalnego klientów osiągnie wartość 40 mld dol., czyli sześć razy więcej niż w 2016 r. – wynika z prognoz Markets&Markets oraz Mordor Inteligence. Najbardziej optymistyczni analitycy przewidują, że do 2024 r. ma to być już poziom 100 mld dol.
W umiejętność odczytywania np. mimiki twarzy i języka ciała, czyli tzw. synergologię, zainwestowały już Microsoft, Apple, IBM czy Amazon. Do tego celu zaprzęgły technologię AI oraz analizę danych big data. Inteligentne algorytmy mają sprawić, że marketerzy mogliby badać reakcje widzów na wyświetlane reklamy, komputery samochodowe miałyby oceniać stan, w jakim znajduje się kierowca, a działy HR już na etapie wstępnej selekcji kandydatów mogłyby eliminować niezainteresowanych.
Sztuczna inteligencja może spontanicznie rozwijać normy i relacje społeczne podobne do ludzkich, jak wykazało ba...
Przed naukowcami stoi potężne wyzwanie, jak okiełznać ogromny potencjał tkwiący w komputerach kwantowych. Mogą w...
Role się odwróciły. Studentka Northeastern University w Bostonie zażądała zwrotu czesnego po tym, jak przyłapała...
Zajęcia z zastosowania AI w biznesie biły rekordy popularności. Pokazały, że również w sektorze MSP jest otwarto...
To drewno jest odporne na ogień, wodę i szkodniki oraz dziesięciokrotnie twardsze od stali. Amerykańska firma mo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas