Reklama
Rozwiń

Strach zajrzeć do lodówki. Gdzie wkrótce trafi sztuczna inteligencja i boty

Algorytmy sztucznej inteligencji mają być „wszywane” we wszystko i wszędzie – zarówno w sprzęt, jak i oprogramowanie. – Ta rewolucja już ruszyła. Nadeszła era AI Everywhere – przekonują analitycy IDC.

Publikacja: 27.03.2024 21:15

Teraz boty będą nawet w zegarkach. Eksperci podkreślają, że AI opanuje każdy aspekt naszego życia

Teraz boty będą nawet w zegarkach. Eksperci podkreślają, że AI opanuje każdy aspekt naszego życia

Foto: AdobeStock

Sztuczna inteligencja w czajniku, pralce, a może na naszym nadgarstku? Taka wizja już staje się rzeczywistością. Jak przewiduje Canalys, w przyszłym roku nawet 20 proc. globalnego rynku wearables (technologie ubieralne) mogą stanowić urządzenia wykorzystujące generatywną AI. – Nie będę jednak zaskoczony, jeśli ten udział będzie większy – mówi Maciej Deka, szef Zepp Health w naszym regionie Europy.

Jego firma pracuje nad tym, by bot „zaszyty” w zegarku to nie była tylko futurystyczna wizja. – Proaktywne wsparcie i swobodna rozmowa między smartwatchem a użytkownikiem w naszym rodzimym języku owszem jest dopiero przyszłością, ale ta przyszłość za sprawą Zepp Health już się zaczęła – przekonuje. I wskazuje, że Zepp Health wprowadził właśnie Zepp OS 3.5 – pierwszy system operacyjny dla inteligentych zegarków Amazfit w pełni zintegrowany z generatywną AI.

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Technologie
AI i kwanty łamią tajemnice reaktorów jądrowych. Przełom z USA
Technologie
W kosmos poleciał jako pierwszy Polak. Wróciło zainteresowanie Mirosławem Hermaszewskim
Technologie
Google „otwiera” swojego bota. Gemini zyska nowe możliwości?
Technologie
„Gdzie leci Sławosz?” – internet oszalał na punkcie polskiego astronauty. I jego żony
Technologie
AI zmieni zasady gry w reklamie? Polacy mają pomysł