Reklama

Dłużej niż 100 lat w dobrym zdrowiu. Znani ludzie walczą ze starością i śmiercią

Amerykański start-up Function Health, który pracuje nad poprawą stanu zdrowia i wydłużeniem życia ludzi, przyciągnął duże pieniądze m.in. gwiazd Hollywood i sportowców. Ale firm oferujących długowieczność jest dużo więcej. Czy to działa?

Publikacja: 02.07.2024 06:00

Aktor Matt Damon zainwestował w firmę Function Health, która zajmuje się technologiami medycznymi i

Aktor Matt Damon zainwestował w firmę Function Health, która zajmuje się technologiami medycznymi i dba o wydłużenie życia klientów

Foto: John MACDOUGALL/AFP

Start-up zajmujący się technologiami medycznymi, proponuje użytkownikom dbanie o stan zdrowia w subskrypcji – za niemal 500 dol. rocznie oferuje ponad 100 różnorakich testów (pod uwagę bierze m.in. biomarkery dla serca, tarczycy, analizuje wskaźniki dotyczące alergii, licznych chorób, a także bada wiek biologiczny). Projekt okazał się na tyle perspektywiczny, że wejść w niego postanowił jeden z największych funduszy w Dolinie Krzemowej – Andreessen Horowitz. Jako inwestorzy dołączyło do niego mnóstwo celebrytów. W sumie w spółkę wpompowano właśnie 53 mln dol.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama