Aktualizacja: 03.02.2025 16:46 Publikacja: 22.07.2019 20:04
Foto: Adobe Stock
Największy potencjał spośród różnych kategorii urządzeń smart home w naszym kraju mają roboty odkurzające. Chce je kupić 300 tys. osób, które już używają takiego odkurzacza, oraz nawet 2,5 mln nowych klientów – wynika z prognoz firmy badawczej GfK.
Gigant atomowy i technologiczny Rosatom zmieni kurorty Kaukazu w smart cities. Rosyjskie miasta są w tej sferze bardzo zapóźnione.
Podobnie jak przy każdym wyjeździe poza granice kraju, również zimą warto pamiętać o zapewnieniu sobie i naszym najbliższym ochrony, jaką daje właściwa polisa ubezpieczeniowa na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.
Inteligentne aglomeracje przyszłości mają być nie tylko naszpikowane nowymi technologiami i innowacyjnymi rozwiązaniami, ale zapewniać również kontakt z naturą i gwarantować czyste powietrze.
Inteligentne miasto to cel wielu polskich samorządów. Smart City powinno działać jak sprawny organizm, którego poszczególne elementy współpracują ze sobą, tak by zapewnić harmonijny rozwój i poprawić jakość życia mieszkańców.
W Turkmenistanie, jednym z biedniejszych państw powstałych po rozpadzie Związku Radzieckiego, na pustyni wyrosło „miasto przyszłości”. Ma być futurystyczną metropolią i hołdem dla byłego prezydenta.
Czy inteligentne parkingi pomogą rozwiązać problem z brakiem miejsc do parkowania? Samorządowcy z Zakopanego i Krakowa mają nadzieję, że tak.
Z opóźnieniem polskie gminy ruszają w ślady takich „smart cities” jak Helsinki i Barcelona. Zmiany następują nie tylko w największych aglomeracjach, ale też w takich jak Ustrzyki Dolne, Skoki czy Ostróda.
Gigant atomowy i technologiczny Rosatom zmieni kurorty Kaukazu w smart cities. Rosyjskie miasta są w tej sferze bardzo zapóźnione.
Inteligentne aglomeracje przyszłości mają być nie tylko naszpikowane nowymi technologiami i innowacyjnymi rozwiązaniami, ale zapewniać również kontakt z naturą i gwarantować czyste powietrze.
Rekordowa liczba rejestracji, cyfryzacja zakupów i zmieniające się preferencje konsumentów – wszystko to może świadczyć o tym, że branża motoryzacyjna weszła na zupełnie nowy poziom.
Przedsiębiorcy i doradcy ubolewają, że prawo podatkowe uchwalane jest za późno przed wejściem w życie. Jak mówią, ustawodawca argumentuje, że dłuższe vacatio legis sparaliżowałoby prace legislacyjne. Efekt? Wszystko na ostatnią chwilę.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas