Reklama

Polacy chcą grać na emocjach w internecie

AdEmotion chce dzięki systemowi rozpoznawania emocji użytkowników sieci zwiększać e-handel. Projekt znalazł już uznanie Microsoftu.

Publikacja: 10.12.2018 21:33

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Foto: East News

W internecie trwa wyścig po narzędzia, które pozwolą na dotarcie z osobistym przekazem do użytkownika. Ścigają się też polskie firmy, a rozwiązanie platformy AdEmotion ma już świetne oceny.

Emocje w sieci

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Sztuczna Inteligencja
Kończy się era smartfonów? Technologiczni potentaci stawiają na nowe urządzenie
Sztuczna Inteligencja
Czas na przemyślane wdrożenia AI w polskim biznesie
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja po śląsku. Regionalne strategie mogą pomóc we wdrażaniu nowej technologii
Sztuczna Inteligencja
Katowice gospodarzem kluczowego wydarzenia AI w regionie
Sztuczna Inteligencja
„Przerażająco inteligentny". Elon Musk zapowiada prezentację chatbota Grok 3
Reklama
Reklama