Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chcą grać na emocjach w internecie

AdEmotion chce dzięki systemowi rozpoznawania emocji użytkowników sieci zwiększać e-handel. Projekt znalazł już uznanie Microsoftu.

Publikacja: 10.12.2018 21:33

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Foto: East News

W internecie trwa wyścig po narzędzia, które pozwolą na dotarcie z osobistym przekazem do użytkownika. Ścigają się też polskie firmy, a rozwiązanie platformy AdEmotion ma już świetne oceny.

Emocje w sieci

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sztuczna Inteligencja
AI przenosi obsługę klienta na wyższy poziom
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sztuczna Inteligencja
Kończy się era smartfonów? Technologiczni potentaci stawiają na nowe urządzenie
Sztuczna Inteligencja
Czas na przemyślane wdrożenia AI w polskim biznesie
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja po śląsku. Regionalne strategie mogą pomóc we wdrażaniu nowej technologii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Sztuczna Inteligencja
Katowice gospodarzem kluczowego wydarzenia AI w regionie
Reklama
Reklama