TVN7 z najwyższą oglądalnością wśród „nowych” kanałów DVB-T

Stacja miała w I półroczu 3,58 proc. udziału w ogólnopolskim rynku oglądalności telewizyjnej. To najwięcej wśród kanałów stworzonych lub zmodyfikowanych z myślą o multipleksach DVB-T

Kolejne były TVP Info z udziałem na poziomie 3,07 proc., a następne: TTV (0,91 proc.), Puls2 (0,81 proc.), ATM Rozrywka (0,66 proc.), TVP Polonia (0,63 proc.) i Polo TV (0,62 proc.) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  Za nimi uplasowały się: Eska TV (0,51 proc.), TV 6 (0,47 proc.), TVP Kultura (0,36 proc.), ex aequo TVP Historia i Polsat Sport News ( po 0,34 proc. udziału w rynku oglądalności ) oraz TVP Rozrywka (0,17 proc.).

Dane pokazują udziały w ogólnopolskiej oglądalności dla grupy widzów w wieku powyżej 4 roku życia.

Z badań Nielsena wynika, że naziemną telewizję cyfrowa DVB-T odbiera 34 proc. gospodarstw domowych (Nielsen bada, w ilu mieszkaniach sygnał DVB-T jest rzeczywiście odbierany, a nie jego techniczny zasięg).

Najwyższe udziały w ogólnopolskim rynku oglądalności wciąż mieli w I półroczu dotychczasowi liderzy: TVP1 (13,66 proc.), TVN (13,03 proc.), Polsat (12,57 proc.), TVP2 (10,62 proc.), TV 4 (3,12 proc.) oraz TV Puls (2,94 proc.).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polski biznes boi się chmury. Złodzieje danych zacierają ręce

Polskie firmy nie dbają o bezpieczeństwo danych. Aż 18 proc. przedsiębiorstw sektora MŚP przechowuje ...

Pozwólmy Windows 7 odejść na zasłużoną emeryturę

Poczciwy Windows 7 skończył w ubiegłym roku dziesięć lat. Dekada w nowych technologiach, to ...

W Chinach mają sposób na inwigilację dzieci. Przez lampę

Właściciel serwisu wypuścił lampę, która ma monitorować uczniów podczas odrabiania lekcji i nauki. W ...

Mobilny Mario najwcześniej latem

Nintendo od dawna podgrzewa atmosferę wokół kultowej gry „Super Mario”, jednak choć rynkowy debiut ...

Firmy kłamią o sztucznej inteligencji. Nowa bańka?

Aż 40 proc. startupów rzekomo pracujących nad tym zagadnieniem, w rzeczywistości zupełnie się nim ...

Kto naprawdę finansuje kampanię przeciwko art. 13 dyrektywy?

Przed najbliższym głosowaniem Parlamentu Europejskiego nad dyrektywą w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku ...