T-Mobile Polska: nowa strona korporacyjna bardziej „social”

Publikacja: 30.07.2013 17:17

Od dzisiaj, pod adresem www.firma.t-mobile.pl funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska – poinformował operator. Ma to być interaktywna wizytówka firmy.

Według telekomu, jako jedyny ma on obecnie portal oparty o zasady tzw. responsive web design.

Według Małgorzaty Rybak–Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska nowa witryna daje firmie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla telekomu priorytetowe.

Oprócz narzędzi pozwalających na udostępnianie treści w social mediach, użytkownicy strony korporacyjnej T-Mobile mogą śledzić informacje, które pojawiają się o spółce w Internecie, oglądać bez opuszczania portalu filmy z oficjalnych kanałów T-Mobile w YouTube.

Bieżąca komunikacja korporacyjna firmy będzie prowadzona za pośrednictwem dedykowanej sekcji w centrum prasowym oraz uruchomionego w ubiegłym tygodniu profilu Twitterowym.

Za współprzygotowanie koncepcji, wdrożenie i obsługę serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Engine.

Od dzisiaj, pod adresem www.firma.t-mobile.pl funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska – poinformował operator. Ma to być interaktywna wizytówka firmy.

Według telekomu, jako jedyny ma on obecnie portal oparty o zasady tzw. responsive web design.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu