Reklama
Rozwiń
Reklama

Smartfony: globalne brandy nie wszędzie wygrywają

Publikacja: 26.08.2013 13:58

Firma badawcza IDC opublikowała raport na temat sprzedaży telefonów komórkowych w krajach Azji Południowo-Wschodniej w II kwartale bieżącego roku. Chociaż liderem – jak na całym świecie – jest Samsung, to jednak Apple wypadł w II kwartale z czołowej piątki dostawców. Zaskakująco mocna jest na tym rynku pozycja lokalnych marek.

Ich dostawcy kontrolowali w II kwartale 39 proc. całego południowoazjatyckiego rynku, podczas gdy Samsung 24 proc., globalni dostawcy z Chin (Huawei, ZTE, Lenovo) 23 proc., globalni dostawcy z Europy i Stanów Zjednoczonych 9 proc., a Apple 7 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama