T-Mobile Polska porządkuje ofertę post-paid

Publikacja: 15.10.2013 16:31

Trzy taryfy Basic, Comfort i Premium dla użytkowników telefonów komórkowych zamiast dziewięciu – to nowy uproszczony i uporządkowany obraz oferty post-paid T-Mobile Polska.

Taryfy i nowe podejście telekomu do rynku zaprezentował dziś Wojciech Pronobis, nowy dyrektor departamentu marketingu segmentu klientów kontraktowych telekomu.

– Przeprowadziliśmy badania fokusowe. M.in. na ich postawie stwierdziliśmy, że mamy zbyt dużo skomplikowanych taryf. Podczas rozmów z moim zespołem zdecydowaliśmy, że musimy je uprościć – mówił dziś Pronobis.

Abonamenty w nowych taryfach T-Mobile zaczynają się od 29,99 zł (z telefonem) i 19,99 zł (SIM Only). Zawierają duże pakiety minut do innych sieci (400 – Basic, 800 – Comfort; ale bez limitu w Premium są tylko połączenia na komórki).To odpowiedź operatora na widoczny trend, zgodnie z którym połączenia głosowe to „dobro powszechne”, a cena minuty nie ma już znaczenia.

Natomiast SMS-y, MMS-y, czy Internet to zwykle usługi dodatkowo płatne.

W nowej ofercie operator zrezygnował z wymienności minut na usługi tekstowe.

Dopiero w taryfie Premium SMS-y są darmowe, a w umowach na trzy lata we wszystkich taryfach abonament obejmuje również pakiet transferu danych.

Pakiet wszystkich podstawowych usług w modelu SIM Only to koszt 40 zł (Basic) w umowie dwuletniej. Obejmuje 400 minut, 0,5 GB i SMS-y bez limitu. Za dodatkowe 20 zł można dokupić minuty bez limitu do wszystkich sieci.

Operator nie przygotował umów krótszych niż 24-miesięczne. Zrezygnował również z promocyjnych warunków oferty dla osób przenoszących numer w ramach MNP.

– Uważamy, że to najbardziej agresywna oferta post-paid na rynku – mówił Wojciech Pronobis. Nie ujawnił celów sprzedażowych T-Mobile związanych z nowym podejściem do rynku. – Cele to poprawienie bilansu MNP i utrzymanie dotychczasowej bazy – zapowiedzieli przedstawiciele telekomu.

W ocenie Pronobisa, nowa oferta post-paid telekomu jest atrakcyjniejsza niż ta przedstawiona ostatnio przez P4, operatora sieci Play.

Wojciech Pronobis dołączył do T-Mobile Polska sześć tygodni temu. W czerwcu rozstał się z firmą ubezpieczeniową Prudential gdzie był menedżerem ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej przez trzy lata był związany z PZU, jako dyrektor ds. marketingu. Najdłużej – 7 lat – pracował dla Grupy Telekomunikacji Polskiej, na stanowisku ???dyrektora departamentu mediów i komunikacji. Ma za sobą również pracę dla Tetley Polska oraz Kraft Jacbos Suchard.

Trzy taryfy Basic, Comfort i Premium dla użytkowników telefonów komórkowych zamiast dziewięciu – to nowy uproszczony i uporządkowany obraz oferty post-paid T-Mobile Polska.

Taryfy i nowe podejście telekomu do rynku zaprezentował dziś Wojciech Pronobis, nowy dyrektor departamentu marketingu segmentu klientów kontraktowych telekomu.

Pozostało 87% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu