Bank Pekao SA pochwalił się, że przed świętami Bożego Narodzenia w sklepach Biedronka, liczba transakcji mobilnych przy wykorzystaniu aplikacji PeoPay przeprowadzanych jednego dnia wzrosła prawie trzykrotnie (z 347 transakcji dokonanych w dniu wprowadzenia systemu, do ponad 1000 transakcji dziennie w okresie poprzedzającym Święta)

– Po dwóch miesiącach od wprowadzenia płatności mobilnych PeoPay do sieci Biedronka, w jeden przedświąteczny dzień klienci zapłacili za zakupy ponad 1000 razy telefonem z aplikacją Pekao. Spodziewamy się, że ta liczba będzie sukcesywnie rosnąć i coraz więcej klientów będzie chodzić na zakupy z telefonem zamiast z portfelem, szczególnie że rozszerzyliśmy działanie aplikacji PeoPay o telefony z systemem Windows Phone – mówi Wojciech Pantkowski, dyrektor zarządzający departamentem klienta detalicznego.

Klienci Banku Pekao mogą podłączyć aplikację PeoPay do rachunku osobistego. Natomiast, pozostali mogą korzystać z aplikacji przy pomocy rachunku przedpłaconego.