Przychody operatora telefonii IP easyCALL.pl w 2013 r. wyniosły 12,6 mln zł wobec 4,2 mln zł w 2012 r. Znacznie wyższy był też zysk netto ze sprzedaży. Wyniósł on 1,6 mln zł wobec 124 tys. zł w 2012 roku.

Według spółki to przede wszystkim efekt zwiększenia liczby klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki.

Wzrost przychodów jest też efektem wprowadzenia na rynek wirtualnej centrali telefonicznej. Pozwala ona na zarządzanie siecią telekomunikacyjną w firmie za pośrednictwem przeglądarki WWW.  Ze sprzedażą wirtualnej centrali spółka wiąże w tym roku duże plany. W najbliższym czasie chce zatrudnić ponad 50 osób (obecnie zatrudnia 13) na terenie całego kraju. Ich zadaniem będzie prezentacja systemu potencjalnym klientom. – Jesteśmy niewielką spółką, nie dysponujemy budżetem marketingowym na miarę dużych telekomów, dlatego chcemy skoncentrować się przede wszystkim na bezpośrednim dotarciu do klientów – mówi  Michał Jakubowski, rezes zarządu easyCALL.pl.

easyCALL.pl chce w tym roku poszerzyć również ofertę o usługę IPTV.