T-Mobile poinformował, że klienci Alior Banku mogą już korzystać z usługi MyWallet, umożliwiającej płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym. W „mobilnym portfelu” dostępne są zarówno karty debetowe, jak i karty kredytowe.
– Dzięki nawiązaniu współpracy z Alior Bankiem, z usługi MyWallet może skorzystać ponad milion nowych klientów – powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska. Zwiększanie liczby partnerów, których oferta jest dostępna w MyWallet jest naszym priorytetem – dodaje.
Dotychczas do usługi MyWallet dostęp mieli klienci następujących banków: eurobank, Getin, mBank, Noble Bank i Raiffeisen Polbank.
Korzystanie z usługi MyWallet wyglada podobnie jak płacenie kartą zbliżeniową. Klient może umieścić w „mobilnym portfelu” jedną lub kilka kart debetowych oraz kredytowych i płacić telefonem we wszystkich miejscach akceptujących płatności zbliżeniowe. Obecnie, takich punktów jest w Polsce około 140 tys. W przypadku płatności powyżej 50 zł, transakcję należy potwierdzić kodem PIN. W MyWallet można także ustawić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak hasło lub kod do aplikacji, czy blokadę ekranu telefonu
Alior Bank z T-Mobile Polska planują szerszą współpracę. W grudniu 2012 r. zawarły umowę , na mocy której T-Mobile będzie świadczył usługi pośrednictwa finansowego.