Zmiany organizacyjne i roszady personalne w dziale komunikacji Netii

Publikacja: 03.04.2014 16:27

Netia dokonała isotnych zmian organizacyjnych w firmie. Spółka wydziela dwie dywizje, dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych.

Zadaniem każdej z nich w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz dla klientów indywidualnych. Taka reforma struktury spółki ma spowodować uproszczenie procedur i procesów, przypisanie konkretnej odpowiedzialności za realizację poszczególnych elementów strategii, co ma sie przełożyć na poprawę finansowych firmy.

W związku z tymi działaniami zmianie ulega również struktura organizacyjna w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej. Z początkiem kwietnia z dotychczasowej struktury departamentu marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B.

W strukturach Netii powstał też nowy dział komunikacji korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z dotychczasowego działu marketingu, z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w dziale PR oraz dziale szkoleń, rozwoju i komunikacji Wewnętrznej.

Dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy dyrektor marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa dyrektor ds. public relations i rzecznik prasowy została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup.

Rzecznikiem prasowym Netii został Karol Wieczorek, który w dziale PR dotychczas pełnił funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.

Netia dokonała isotnych zmian organizacyjnych w firmie. Spółka wydziela dwie dywizje, dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych.

Zadaniem każdej z nich w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz dla klientów indywidualnych. Taka reforma struktury spółki ma spowodować uproszczenie procedur i procesów, przypisanie konkretnej odpowiedzialności za realizację poszczególnych elementów strategii, co ma sie przełożyć na poprawę finansowych firmy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu