Nju Mobile: będą urządzenia końcowe bez subsydiów

Publikacja: 28.04.2014 12:44

Nju Mobile, marka Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

– Nju Mobile kradnie marketingowy show Orange – wskazywał również Paschalis-Jakubowicz. Podkreślał przy tym, że choć na wyniki MNP w I kw. br. młoda marka miała swój wpływ, to jednak dodatni bilans przenoszenia numerów odnotowany przez grupę to w dużej mierze efekt sprzedaży usług pod głównym brandem.

Przedstawiciele Orange nie przeczą, że ponieważ w końcu marca z oferowanych pod marką Nju Mobile korzystało 479,2 tys. osób, można założyć że obecnie jest to już ponad pół miliona.

Przez pierwszy rok Nju Mobile było marką SIM-Only.

– Nie wykluczamy, że w ofercie Nju mobile pojawią się telefony – mówił dziś Paschalis-Jakubowicz, sugerując przy tym, że nie chodzi o budowanie oferty abonamentowej powiązanej z aparatami za złotówkę.

Dyrektor zapowiedział też, że projekt Nju mobile powoli wychodzi na plus i swój próg rentowności osiągnie w tym roku.

Nju mobile pozostać ma marką typu „low cost”. Nie ujawniono, ile przeznaczono na jej promocję w ostatnim roku, ale szacować można tę sumę na niskie kilkadziesiąt milionów złotych.

Nju Mobile, marka Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu