Polkomtel, Poczta Polska i firma Moben rozpoczęły pilotażowy program, w ramach którego w wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej zainstalowane zostaną hot spoty z bezpłatnym dostępem do internetu.

Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta, który skorzysta z punktu dostępowego wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu.

Jeśli pilotaż spotka się z zainteresowaniem klientów będzie rozszerzany na wszystkie placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju – zapowiada Polkomtel. Operator liczy na zainteresowanie usługą ze strony reklamodawców.

Pilotaż potrwa do końca października, choć jest możliwość jego przedłużenia.

Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku przyszłego roku nowe hot spoty zaczną pojawiać się w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju – podano.