Uczestnicy środowej konferencji Oracle SaaS Day dyskutowali o zastosowaniach cloud computingu w biznesie. Chmura obliczeniowa (cloud computing) to doskonałe narzędzie wspierające procesy biznesowe w przedsiębiorstwie. – To, że nasze spotkanie przyciągnęło tak liczną rzeszę przedsiębiorców, jest najlepszym dowodem na to, że chmura przestała być już nowinką w biznesie, a uczestnicy rynku doskonale…
http://archiwum.rp.pl/artykul/1257507-Chmura-ma-wiele-zastosowan-dla-firm.html (dostęp płatny)
Koniec tabletowego tsunami
Pogłoski o śmierci pecetów są przedwczesne – mówi szef Acer Poland Juliusz Niemotko.
Rz: Ostatnie pół roku przyniosło koncernowi zyski. Wcześniejsze kwartały kończyły się stratami. Czy Acer wyszedł już z dołka? Juliusz Niemotko: Przez parę ostatnich lat firma przechodziła dość głęboką restrukturyzację. Poprawa wyników to pierwszy efekt zakończonych porządków w grupie. Do 2011 roku Acer był silnie skoncentrowany na zdobywaniu udziałów rynkowych.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1257471-Koniec-tabletowego-tsunami.html (dostęp płatny)
Telewizja nadal w łaskach widzów. Sponsoring też
Ponad połowa oglądających w naszym regionie świata siedzi przed odbiornikiem trzy godziny dziennie. Jeden na sześciu widzów – nawet ponad pięć godzin. Już tylko z tego zestawienia dokonanego przez Discovery wynika, że telewizja wciąż trzyma się w naszym regionie (CEEMEA, czyli Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka) mocno. – Najbardziej zaskoczyło mnie w tym badaniu to, że widzowie coraz częściej korzystający z wielu ekranów, najchętniej wciąż zasiadają do oglądania telewizji przed telewizorem. Oczywiście korzystają także z innych urządzeń, ale bardzo często głównie po to, by szukać tam materiałów uzupełniających to, co oglądają w telewizji – mówi Dorota…
http://archiwum.rp.pl/artykul/1257475-Telewizja-nadal-w-laskach-widzow-Sponsoring-tez.html (dostęp płatny)
Wpływy z płatnej telewizji i VoD przestają rosnąć
Dochody operatorów z abonamentów i opłat za wideo na żądanie w Europie wzrosną w ciągu najbliższych pięciu lat tylko o 1 proc. Na konsolidującym się i obrastającym w dodatkowe pakiety i usługi rynku Digital TV Research podliczyło przychody operatorów płatnej telewizji i firm telekomunikacyjnych, jakie pochodzą z subskrybowania kanałów telewizyjnych i wideo na żądanie.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1257472-Wplywy-z-platnej-telewizji-i-VoD-przestaja-rosnac.html (dostęp płatny)
Filmujemy swoje wyczyny i wrzucamy do sieci
Moda na nagrywanie własnych osiągnięć sportowych dotarła ?do Polski. Zaczął się boom ?na specjalistyczne kamerki. – Kamery sportowe to stosunkowo nowy produkt. Na Allegro kategoria ta została wprowadzona dopiero w marcu tego roku. Cieszy się coraz większą popularnością – tłumaczy Anna Tokarek, menedżer portalu aukcyjnego Allegro.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1257406-Filmujemy-swoje-wyczyny-i-wrzucamy-do-sieci.html (dostęp płatny)