Aktualizacja: 01.07.2025 09:51 Publikacja: 27.04.2015 15:19
– W przyszłym roku będziemy dalej optymalizować liczbę salonów, ale też stopniowo przekształcać je w e-salony, gdzie klienci za pomocą różnych aplikacji będą mogli sami korzystać z systemu samoobsługowego – mówił rpkom.pl w grudniu Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.
Najwyraźniej wiedział już, co znajdzie się w kilkuletniej strategii globalnej grupy Orange. Ogłoszono ją we Francji w marcu, a w poniedziałek w ramach kampanii odświeżenia marki, a także zmian zachodzących w sieci sprzedaży: w sklepach, na infoliniach i stronach internetowych, Orange otworzył pierwszy w Polsce, a drugi w Europie – e-salon.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas