Od stycznia 2012 r. akcja promocyjna „Środy z Orange”, jaką prowadzi PTK Centertel, przenosi się z kin operatora multipleksów Cinema City International do Multikina – poinformowali dziś oficjalnie na konferencji prasowej przedstawiciele grupy Telekomunikacji Polskiej i Multikina. Współpracę firm reguluje umowa zawarta na 3 lata, czyli do końca 2014 r. Nie ujawniono jej szczegółów, ale zarówno Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu grupy TP, jak i Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży w Multikinie zapewnili, że kontrakt jest atrakcyjny dla ich firm z biznesowego punktu widzenia.

– Nie ma ryzyka, że projekt będzie nieopłacalny – mówił Konrad Ciesiołkiewicz. – Nawet jeśli w środy do naszych kin przyjdzie więcej widzów niż do tej pory do Cinema City, to porozumienie będzie dla nas atrakcyjne biznesowo – zapewnił również Spisz.

Jak podała dziś grupa TP, w ramach akcji Środy z Orange przez 3 lata sprzedało się ponad 3 mln biletów, czyli średnio milion co roku, przy czym projekt obejmował jedynie filmy w tradycyjnej technologii 2D.

Niewykluczone, że nowa odsłona akcji będzie cieszyć się większym powodzeniem, ponieważ obejmie także filmy 3D (jak podał Ciesiołkiewicz, na ten brak narzekało 69 proc. osób badanych przez Orange).

Zlikwidowano też limit kodów, które Orange udostępnia użytkownikom za SMS, a które uprawniają następnie do obioru biletów do kina (dwóch w cenie jednego) w kasie. Nowy numer, na który nalezy wysłać SMS o treści „FILM”, aby odebrać kod, to 241 – podał dziś operator. Według Orange, zniesienie limitu ma się przyczynić do ograniczenia wtórnego obrotu kodami.