Nowy dyrektor zarządzający UPC Polska

Publikacja: 23.03.2016 11:50

Frans-Willem de Kloet obejmie od 1 kwietnia 2016 roku stanowisko dyrektora zarządzającego UPC Polska – poinformowała telewizja kablowa.

Dotychczas de Kloet był dyrektorem zarządzającym UPC Czechy, gdzie – jak podaje kablówka – „rozwijał pozycję rynkową UPC, promując innowacyjność i realizując zintegrowaną strategię działań zorientowanych na potrzeby klienta”.

Frans-Willem ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwijaniu nowych biznesów i zarządzaniu w międzynarodowej branży IT i telekomunikacyjnej.

W UPC Czechy, według UPC Polska, „promował innowacyjność i przyczynił się do istotnej poprawy wyników operacyjnych spółki”.

Przed objęciem funkcji Dyrektora Zarządzającego UPC w Czechach, Frans-Willem był odpowiedzialny za usługi biznesowe (B2B) w Liberty Global, spółce matce UPC, i z powodzeniem wdrożył program dla małych firm (SOHO), z którego korzystają setki tysięcy klientów w Europie.

Przed dołączeniem do Liberty Global, nowy szef polskiej sieci zajmował kierownicze stanowiska w KPN Telecom, Hewlett Packard i MCI/Verizon oraz założył kilka międzynarodowych i lokalnych start-upów.

Frans-Willem jest Holendrem, absolwentem Uniwersytetu Amsterdamskiego, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii.

Frans-Willem de Kloet obejmie od 1 kwietnia 2016 roku stanowisko dyrektora zarządzającego UPC Polska – poinformowała telewizja kablowa.

Dotychczas de Kloet był dyrektorem zarządzającym UPC Czechy, gdzie – jak podaje kablówka – „rozwijał pozycję rynkową UPC, promując innowacyjność i realizując zintegrowaną strategię działań zorientowanych na potrzeby klienta”.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu