Firmy też stawiają na komunikatory

Boom na tę formę komunikacji dotyczy nie tylko użytkowników indywidualnych, także biznes coraz chętniej z niej korzysta. Łatwiej dotrzeć do klienta i zyskać oszczędności.

Publikacja: 04.12.2018 15:16

Firmy też stawiają na komunikatory

Foto: Adobe Stock

Powód to oszczędności, ale również docieranie do klienta kanałem, z którego korzysta najczęściej, jest pozytywnie odbierany i efektywny. – Wirtualni asystenci, zasilani przez sztuczną inteligencję oraz uczenie maszynowe, są w stanie udzielać odpowiedzi nawet na skomplikowane i rozbudowane pytania dotyczące m.in. produktów i usług oferowanych przez sklep, lokalizacji fizycznych oddziałów, promocji dnia czy warunków dostawy – mówi Maciej Stanusch, prezes Stanusch Technology.

– Ten model komunikacji z osobami zainteresowanymi ofertą e-sklepów pozwolił na nawiązanie interakcji, zależnie od firmy, z nawet pięciokrotnie większą liczbą klientów w stosunku do komunikacji obsługiwanej tradycyjnie, czyli poprzez mail bądź połączenia telefoniczne – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem