Reklama
Rozwiń
Reklama

Nadawcy telewizyjni kończą spory z Emitelem

Porozumieniem zakończył się proces wytoczony Emitelowi przez Wirtualna Polska Holding (WPH), a dotyczący płatności za nadawanie programu Telewizja WP na tzw. ósmym multipleksie (MUX 8) naziemnej bezpłatnej telewizji cyfrowej.

Publikacja: 27.12.2018 18:18

Nadawcy telewizyjni kończą spory z Emitelem

Foto: 123RF

Spółka zależna WPH – Wirtualna Polska Media – i Emitel powiadomiły o końcu sporu w Wigilię w jednobrzmiących komunikatach, nie ujawniając warunków porozumienia. Podstawą rozliczeń stron ma być umowa z 2016 r. WP miała uiścić na jej mocy na rzecz Emitela 62,7 mln zł w ciągu 10 lat, średnio co roku około 7 mln zł.

To kolejny nadawca, relacje z którym udaje się unormować Emitelowi w ostatnim czasie. Jak pisaliśmy, Telewizja Polska po dwóch latach zwlekania, zdecydowała się podpisać z operatorem umowę o korzystaniu z MUX 8. Oficjalna informacja w tej sprawie pojawiła się w piątek przed świętami i już 22 grudnia na MUX 8 pojawiły się programy TVP: TVP Rozrywka (była wcześniej na MUX3, ale zastąpił ją przed Mundialem TVP Sport) oraz TVP Sport HD.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama