O 84 tys. do 10,693 mln wzrosła w trzecim kwartale 2018 r. liczba użytkowników usług T-Mobile Polska – wynika z danych zaprezentowanych dziś przez firmę i jej właściciela, Deutsche Telekom.
Operator pozostaje najmniejszym graczem na polskim rynku pod tym względem, ale stopniowo odbudowuje utraconą pozycję.
Przyrost liczby kart SIM miał miejsce w segmencie usług kontraktowych, których było w końcu września 7,15 mln, podczas gdy kwartał wcześniej 7,07 mln. Liczba kart SIM przedpłaconych wyniosła podobnie jak w czerwcu 3,54 mln.
Telekom poinformował, że wprowadzone w trzecim kwartale oferty cieszyły się powodzeniem. Oferta rodzinna miała stać się hitem sprzedażowym, a w segmencie prepaid rynek bardzo dobrze przyjął ofertę SuperNet Video, która w 3 miesiące zdobyła 80 tysięcy aktywnych użytkowników.
Operator podaje, że współczynnik odejść klientów kontraktowych (tzw. churn) spadł do poziomu 0,8 proc., najniższego od 2012 roku.