Sferia przestaje świadczyć usługi z końcem roku

Publikacja: 08.11.2018 09:37

Sferia, operator telekomunikacyjny należący do grupy Cyfrowy Polsat najpierw przestała sprzedawać usługi nowym klientom, a teraz poinformowała, że od 31 grudnia tego roku przestaje świadczyć usługi klientom detalicznym.

„W związku z powyższym, do wszystkich klientów zostały wysłane wypowiedzenia łączących nas Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Podstawą wypowiedzenia jest pkt. 28 Umowy. Tym samym zachowując obowiązujący nas 30-dniowy okres wypowiedzenia – ze skutkiem na koniec miesiąca – umowy zostaną rozwiązane z dniem 31 grudnia 2018 r.” – czytamy.

Operator podał, że klienci nie będą mogli od stycznia korzystać z jego usług telekomunikacyjnych, a jeśli nie przeniosą numeru do innego operatora, stracą go.

„W celu kontynuowania usług z wykorzystaniem posiadanego numeru telefonicznego należy do dnia 31 grudnia 2018 r. złożyć wniosek o przeniesienie numeru do sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych” – informuje Sferia.

Dział obsługi klienta Sferii proponuje użytkownikom przejście do sieci Plus, który przygotował specjalną ofertę. Ma ona pozwolić abonentom na zachowanie dotychczasowego numeru oraz porównywalne, co do zakresu i jakości usługi telekomunikacyjne.

Cyfrowy Polsat nie ujawnia, ilu klientów ma Sferia, nie jest to jednak duży operator.

– wsp. ziu

Sferia, operator telekomunikacyjny należący do grupy Cyfrowy Polsat najpierw przestała sprzedawać usługi nowym klientom, a teraz poinformowała, że od 31 grudnia tego roku przestaje świadczyć usługi klientom detalicznym.

„W związku z powyższym, do wszystkich klientów zostały wysłane wypowiedzenia łączących nas Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Podstawą wypowiedzenia jest pkt. 28 Umowy. Tym samym zachowując obowiązujący nas 30-dniowy okres wypowiedzenia – ze skutkiem na koniec miesiąca – umowy zostaną rozwiązane z dniem 31 grudnia 2018 r.” – czytamy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Partnera
Play: lider telekomunikacji, który nie zwalnia tempa
Telekomunikacja
Rusza przedświąteczna bitwa telekomów. Światłowód czy LTE? Jakie są ceny?