Michał Sobolewski, który po odejściu Bartosza Dobrzyńskiego w końcu 2018 roku został członkiem zarządu ds. marketingu P4, operatora sieci Play (grupa Play Communications) złożył dziś rezygnację – podała notowana na warszawskiej giełdzie telekomunikacyjne firma.

W komunikacie nie podano powodu rezygnacji Sobolewskiego. Poinformowano natomiast, że od 1 listopada jego miejsce zajmie Mikkel Noesgaard, do tej pory związany z Telenor Group, ostatnio, dyrektor ds. marketingu Telenor Serbia i Czarnogóra.

Jak mówi notka giełdowa Playa, Mikkel Noesgaard ma ponad 15-letnie międzynarodowe doświadczenie w sektorach technologii i telekomunikacji zdobyte na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu. Z wykształcenia jest magistrem ekonomii biznesu i informatyki. Ukończył Copenhagen Business School w Danii.

W końcu czerwca Play obsługiwał ogółem około 15 mln kart SIM i był pod tym względem największym operatorem na polskim rynku.  Dziś Urząd Komunikacji Elektronicznej podał wyniki przenosin numerów komórkowych w III kwartale br.. Play zanotował najgorszy wynik na całym rynku komórkowym: stracił na czysto prawie 63 tys. numerów. Zgodnie z zapowiedziami zarządu, w przyszłym roku oferta Play ma się powiększyć o usługi stacjonarnego dostępu do Internetu.

W tym roku Play wydaje mniej na reklamę i marketing. Największa różnica (ponad 31 proc. spadku) widoczna była w II kwartale br., w którym telekom wydał na ten cel 34,5 mln zł. W ciągu trzech kwartałów br. wydatki Play na marketing i reklamę wyniosły 78,9 mln zł, o 8,7 proc. mniej niż rok wcześniej.