Aktualizacja: 01.07.2025 04:27 Publikacja: 13.11.2019 12:20
Foto: Bloomberg
Mimo różnicy (niewielkiej, ale jednak) na rzecz Orange, Play w sprawozdaniu podał jednak, że umocnił swoją pozycję lidera na komórkowym rynku w Polsce. Ciekawe będzie, czy dojdzie w tej sprawie do polemiki operatorów, jak w przypadku kampania „5G Ready”, która wzbudziła kontrowersje wśród konkurentów Playa. T-Mobile Polska wniósł pozew sądowy, aby zakazano Playowi stosowania tego hasła.
W sprawozdaniu za III kwartał Play ujawnił , że jego usługi płatnej telewizji korzystało w końcu września 20,3 tys. użytkowników.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas