Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 20:23 Publikacja: 18.02.2020 22:30
Foto: Shutterstock
Trwa wyścig operatorów telekomunikacyjnych o to, kto zdobędzie największą grupę lojalnych abonentów. W budowie lojalności pomaga strategia polegająca na sprzedaży pakietów łączących usługi mobilne i stacjonarne. Ku takiemu podejściu skłaniają się już wszystkie sieci komórkowe. Sektor czeka jeszcze tylko na Playa, który ma w tym kwartale zacząć sprzedaż stacjonarnego internetu na sieci Vectry.
CZYTAJ TAKŻE: T-Mobile Polska startuje ze światłowodem i Netflixem
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas