Motorola waha się czy sprzedać część firmy, bo popyt konsumencki rośnie

Publikacja: 15.01.2010 00:00

Motorola zdecydowała o wstrzymaniu sprzedaży swojego działu home and networks mobility unit, produkującego m.in. akcesoria komórkowe i przystawki STB dla odbioru telewizji kablowej – donosi The Wall Street Journal, cytując źródła zaznajomione z sytuacją. Powodem decyzji mają być niższe od oczekiwanych oferty cenowe za część koncernu.

Według źródeł WSJ Motorola liczyła na uzyskanie z transakcji ok. 4-5 mld dol. Tymczasem zaproponowane ceny oscylują wokół ok. 3 mld dol. Jedną z ofert złożył chiński Huawei. Innym oferente, według WSJ jest niewielka spółka telekomunikacyjna Arris Group, która do ewentualnego sfinalizowania transakcji potrzebowałaby jednak pomocy ze strony inwestorów private equity. Informatorzy WSJ stwierdzili, że jednym z powodów wstrzymania procesu sprzedaży przez Motorolę jest znów rosnący popyt konsumencki. Rada nazdorcza Motoroli nie zdecydowała jeszcze, jaki będzie los działu home and networks mobility unit.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku