Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 08:08 Publikacja: 26.08.2014 17:10
Tak wynika z podsumowania Związku Producentów Audio-Video.
Największą część cyfrowego rynku stanowią teraz w Polsce wpływy z reklam serwisów streamingowych (czyli takich jak Spotify, WiMP i Deezer): w I półroczu wynosiły 8,48 mln zł, o 21,7 proc. więcej niż przed rokiem. 6,89 mln zł (o 61,3 proc. więcej niż przed rokiem) polscy użytkownicy wydali na abonamenty w takich serwisach. Oprócz wpływów pobrań dzwonków spadały natomiast w I półroczu przychody z pobrań plików: wynosiły 2,9 mln zł, o 23,9 proc. mniej niż rok wcześniej. – Wartość hurtowa polskiego rynku muzycznego w I półroczu 2014 roku wyniosła 79 mln zł, co stanowi wzrost o 0,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Było to możliwe, pomimo spadku rynku produktów fizycznych (o -4,6 proc.), dzięki intensywnemu rozwojowi sprzedaży digitalowej, której udział w rynku wynosi już 25 proc. – podał ZPAV.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas