WP była jedyną firmą skupiona na Internecie, która znalazła się wśród 22 podmiotów, jakie zabrały głos w konsultacjach. Ich opinie nie zostały opublikowane – trafiły do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która czeka teraz z kolei na opinie rynku dotyczące tego, jakie stacje powinny wzbogacić bezpłatna ofertę DVB-T w Polsce. Czy udział szykującej się do debiutu giełdowego WP oznacza plany uruchamiania stacji w DVB-T?  – Niestety nie mogę ujawnić żadnych szczegółów w tym zakresie. Wszystkie informacje dotyczące naszych planów znajdują się w prospekcie emisyjnym – mówi Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding.

WPH ma swoje studio telewizyjne, wykorzystuje je  na potrzeby materiałów produkowanych dla jej witryn. – Koncentrujemy się tylko na krótkich i średnich formach wideo właśnie dlatego, że koszty dłuższych produkcji nie zwracają się w modelu zarabiania na nich z reklam. Mieliśmy już zresztą w Polsce pierwsze bankructwo z tego powodu, najstarszego internetowego serwisu VOD. Dlatego nie inwestujemy w długie formy. Przy krótkich formach te koszty nie są takie duże, ponieśliśmy je już zresztą w dużej mierze, bo w zeszłym roku zbudowaliśmy nowe studio telewizyjne – tłumaczy Świderski.