Aktualizacja: 09.05.2025 09:21 Publikacja: 23.04.2015 07:45
Dzięki temu w 2020 roku sięgną 7,27 mld dol. i będą wtedy warte o 45 proc. więcej niż dekadę wcześniej – wynika z szacunków Digital TV Research.
Za sześć lat płatną telewizję będzie mieć wykupioną 63,2 proc. gospodarstw domowych posiadających telewizor (na koniec 2014 r. było to 60,9 proc.). Najpopularniejszą usługą (będzie ja mieć 89 proc. domów) płatna telewizja będzie w rejonie w Estonii, najmniej popularną (tylko 25 proc. domów) – na Ukrainie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas